Facebook Badge

About Me

My photo
Larkin, Johor Bahru, Malaysia

Wednesday 27 October 2010

RAHIM MAAROF - cinta kristal

Cm                          G#
Sinar matamu bagai api menyambar
Gm                      Cm
Haruskah engkau dan aku sama
Cm                        G#
Bara restu cintamu aku terpandang
Gm                     Cm
Oleh pancaran demi cinta kristal
Fm                 A#      Gm           Cm    G#
Kini aku terlontar ke dasar cintamu suci
Fm                  A#  Gm             Cm
Kini aku mengenal akan kepastian
                 G#
Agungnya cintamu
                     Fm                    G
Hangat membakar panas membara
Cm                            G#
Mentari cintaku ini jangan dipadamkan
Gm                   Cm
Jika terpadam fanalah harapan
Fm                     A#  Gm            Cm     G#
Kasih tunjukkan aku murni cintamu kasih
Fm          A#           Gm          Cm
Biar aku ilhamkan akan kesucian
                G#
Kasih dan cintamu
                     Fm                    G
Terus memancar terus membara

Cm                      G#
Jangan padamkan mentari cinta
Gm                         Cm
Jangan padamkan demi cinta kristal
G#                             Fm                            G
Bawa ku pulang ( 3X )

No comments:

Post a Comment