Facebook Badge

About Me

My photo
Larkin, Johor Bahru, Malaysia

Thursday 28 October 2010

XPDC - hentian ini


Cm    G#  A#                               Cm
Di hentian ini Tertinggal dalam kesunyian
Cm     G#  A#                              Cm
Di hentian ini Bersama bayang menjelma
Cm       G#          A#                             Cm
Kau nyalakan cinta Terbakar jiwa yang begini
Cm        G#      A#                         Cm         
Kau curahkan rasa Hanyut dilautan api
Fm                   G#   A#                   G
   Sedang aku berkelana Pahit manis aku rindu
Fm                 G#                      A#         D#             A#     Cm
   Hingga aku diasyikkan sejuta mimpi Sebuah mahligai impian
             G#                      A#        D#     A#             Cm
Akan ku turuti Walaupun aku tak tahu lagi kemana arahnya
              G#                 A#                  Cm
Tak ingin aku hancur sendiri dimakan waktu
Cm       G#   A#                                Cm
Kau dimana jua Terdamping didalam hatiku
Cm      G#     A#                           Cm
Kau apa pun kita Tetap di hentian ini

No comments:

Post a Comment